Administrator operatiuni curente
Societe Generale Private Banking
Campina
‎în urmă cu 10 ore

Environment

BRD Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania din punct de vedere al activelor, unul dintre marii finantatori ai IMM-

urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania, lider pe piata creditelor sindicalizate.

Modelul de banca universala implementat de Societe Generale la BRD in urma privatizarii din 1999 este axat pe 3 activitati majore :

  • Banca de retail, care serveste persoanele fizice si profesiunile liberale
  • Corporate & Investment Banking, cu servicii dedicate marilor companii locale sau subsidiarelor din Romania ale companiilor internationale
  • Serviciile financiare specializate
  • Inca din 1999, BRD, in colaborare cu Societe Generale, a creat un grup financiar care ofera expertiza in investitii, fuziuni & achizitii, administrarea activelor (BRD Asset Management), credite la locul de vanzare (BRD Finance), leasing financiar (BRD Sogelease) si leasing operational (ALD AUtomotive).

    BRD este, de asemenea, prezent si pe piata de pensii private si asigurari de viata prin intermediul filialelor BRD Pensii si BRD Asigurari de Viata.

    Banca isi demonstreaza angajamentul fata de comunitate prin sprijinirea culturii, educatiei si a sportului.

    Mission

    Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela retail si comerciala.

    Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela retail si comerciala.

    Responsabilitati principale

  • Realizeaza vanzarea si promovarea produselor simple, cu exceptia celor de creditare, urmarind indeplinirea obiectivelor personale;
  • ofera informatii generale despre produsele de creditare. Daca este cazul orienteaza clientii catre Consilierii de Clientela ;
  • Inregistreaza in aplicatiile informatice produsele comercializate sau transmite instructiuni pentru inregistrarea acestora la CRSC / CPOV / CUPP

  • Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
  • Participa la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti ;
  • Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.);
  • Efectueaza operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela

  • Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite la CRSC / CPOV pentru prelucrare : instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ;
  • Verifica documentele aferente tuturor operatiunile realizate, autenticitatea numerarului manipulat si incadrarea operatiunilor ordonate de clienti in limitele de disponibilitate;
  • Elibereaza extrase de cont la cerere ;
  • Efectueaza operatiunile aferente produselor de economisire destinate clientelei Retail si Comerciale ;
  • Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri ;
  • Efectueaza operatiunile solicitate de clienti privind cecurile de calatorie; Asigura gestiunea numerarului automatelor bancare si inregistreaza operatiunile aferente in aplicatiile informatice, conform instructiunilor specifice;
  • Asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii :

  • realizeaza alimentarile si preluarea numerarului celorlalti operatori din unitate atat in aplicatiile informatice, cat si fizic prin supravegerea transferului de numerar din cheson in tezaur / casa de fier si invers ;
  • realizeaza estimari ale necesarului de numerar si respecta instructiunile de alimentare si remitere in relatie cu Sucursala / Grup / TGN ;
  • realizeaza intocmirea si arhivarea electronica / letric a documentelor specifice operatiunilor de deschidere / inchidere de zi;
  • Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
  • Asigura operatiunile aferente deservirii clientilor ce detin contracte de casete de valori, verifica identitatea acestora si ii acompaniaza in locurile special amenajate pentru accesarea casetelor si cutiilor de valori.

  • Solicita supervizarea operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare ;
  • Realizeaza autocontrolul operatiunilor efectuate, verificand jurnalul de operatiuni ;
  • Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
  • Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism.

    Asigura actualizarea datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor Retail pentru care efectueaza operatiuni bancare.

    Indruma clientela comerciala catre Consilierii de clientela sau Responsabilii / Directorii de Agentie in vederea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor.

  • Cunoaste Normele si Instructiunile specifice clientelei retail si comerciala si aplicarea corecta a acestora ;
  • Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.

  • Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului / postului de lucru prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
  • Aplicarea clean desk policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si personalului auxiliar si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
  • Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.

    Studii si Experienta :

  • Studii medii sau superioare
  • Cunostinte economice generale
  • Cunostinte bancare generale
  • Operare calculator
  • Profilul candidatului :

  • Cunoasterea limbii engleze
  • Orientare spre client
  • Orientare spre rezultate
  • Atentie la detalii
  • Cooperare
  • Abilitati de vanzare si persuasiune
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular