HR Admin Consultant
Lugera
Bucuresti, Romania
56 zile în urmă

Company Description :

Echipa Lugera - The People Republic vrea colegi noi pentru un proiect super interesant, asa ca, daca ai minimum 6 luni de experienta in administrare de personal, te asteptam in echipa noastra!

Job Description :

Realizarea tuturor activitatilor de gestiune personal pentru angajatii alocati (contracte de munca, acte aditionale, adeverinte de orice tip, decizii etc.

  • asigurand respectarea normelor legale in vigoare si raportand informatiile catre organele abilitate (ITM, AMOFM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in termenele stabilite;
  • Pastrarea evidentei pentru concediile de odihna, concediile medicale, invoiri, absente nemotivate, bonusuri;
  • Introducerea tuturor modificarilor aparute in contract (noi incadrari, incetari ale CIM, modificari de salarii etc.) in aplicatia IT;
  • Solicitarea tuturor informatiilor necesare pentru intocmirea pontajelor lunare si a calculului salarial, puse la dispozitie de catre client;
  • Intocmirea corecta a anexelor, conform statelor de plata;
  • Transmiterea tuturor informatiilor necesare emiterii de facturi, catre departamentul financiar-contabil.

    Requirements :

  • Studii medii finalizate; absolvirea studiilor superioare reprezinta un avantaj;
  • Experienta de minim 6 luni in realizarea activitatilor de gestiune personal;
  • Cunostinte de operare in Revisal;
  • Cunostinte medii de operare in Excel;
  • Atentie la detalii;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;
  • Cunostintele medii de limba engleza.

    Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular