Administrator Baze de Date
BANCA COMERCIALA ROMANA
Romania
13 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Rolul tau :

  • Asiguri proiectarea, instalarea, monitorizarea, intretinerea, exploatarea si ajustarea performantelor bazelor de date precum si disponibilitatea datelor.
  • Asiguri dezvoltarea, implementarea si monitorizarea politicilor si procedurilor aferente bazelor de date in scopul asigurarii integritatii si disponibilitatii bazelor de date si a aplicatiilor informatice corespunzatoare.
  • Ce vei face :

  • Administrezi si monitorizezi tehnologia de gestionare a datelor pentru a corespunde cerintelor de performanta si disponibilitate.
  • Asigura suport tehnic avansat pentru administratorii de baze de date II.

  • Vei sustine implementarea, instalarea, monitorizarea, intretinerea bazelor de date pentru aplicatiile / sistemle existente si alte activitati de configurare / lansare a bazelor de date BCR, pastrand consistenta si integritatea acestora.
  • Asiguri suport tehnic cu privire la performanta bazelor de date si a versiunilor actualizate ale aplicatiei, impreuna cu grupurile de dezvoltare, programare si suport utilizatori.
  • Dezvolti si intreti planuri de contingenta in vederea asigurarii functionalitatii aplicatiilor.

  • Vei monitoriza si vei imbunatati sistemul de indicatori de performanta ai sistemului de baze de date, inclusiv procedurile de stocare si timpii de executie si implementezi actiuni de imbunatatire a acestora.
  • Monitorizezi, optimizezi si aloci stocarea fizica a datelor.

  • Raspunzi si rezolvi probleme de acces si performanta a bazelor de date. Planifici si coordonezi migrari de date intre sisteme.
  • Asiguri auditul tranzactiilor din baza de date si cel de securitate. Configurezi nivelele de control ale accesului adecvate fiecarui utilizator.

  • Asiguri configurarea rapoartelor necesare in conformitate cu cerintele utilizatorilor si asiguri monitorizarea serviciilor de raportare pentru aplicatii.
  • Dezvolti si validezi strategiile de back-up, politici si proceduri de recuperare in caz de dezastru si arhivare de date pentru a asigura protectia datelor.
  • Profilul tau :

  • Studii superioare : licenta in automatica sau discipline similare in domeniul IT;
  • Experienta de minim 2 ani in administrarea bazelor de date relationale Oracle;
  • Buna cunoastere a activitatii bancare, a reglementarilor legale si interne specifice domeniului de activitate;
  • Cunostinte tehnice aprofundate din domeniile de administrare baze de date Oracle si servere centrale UNIX si sisteme de operare aferente;
  • Limba engleză la nivel avansat .
  • Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular