Analist Servicii Clienti
Aegon
Cluj-Napoca, Romania
2 zile în urmă

Function description

  • Ofera informatii clientilor telefonic, prin email, si prin alte canale
  • Solutioneaza cererile, problemele, reclamatiile clientilor
  • Inregistreaza in baza de date solicitarile clientilor si solutiile oferite sau modificarile realizate
  • Gestionarea aspectelor de natura financiara in relatia cu clientul (scadente, intarzieri plati)
  • Promovarea produselor companie
  • Contract pe perioada determinata de 1 an.

    Job Requirements

  • Studii superioare finalizate, studiile economice reprezinta avantaj
  • Experienta in relatii client / vanzari reprezinta avantaj
  • Abilitati foarte bune operare PC (word, excel, outlook)
  • Limba engleza la nivel mediu
  • Optional, limba maghiara la nivel mediu
  • Compensation

    Investim in colegii nostri. Ii ajutam sa isi asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personala si profesionala oferindu-le cursuri si training-uri.

    Ne distram impreuna in teambuilding-uri.

    Recompensam munca fiecaruia pe masura rezultatelor.

    Avem un mediu de lucru deschis si prietenos, in care contributia fiecaruia este valorizata.

    Daca vrei sa fii si tu parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau!

    Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular