Specialist Relatii Clienti
SIGNAL IDUNA
Bucuresti, Romania
7 zile în urmă

DE CE CALITATI AI NEVOIE PENTRU A FI BUN IN ACEST ROL :

  • Orientare spre client - dorinta de a-i oferi clientului o experienta pozitiva, memorabila, in toate interactiunile pe care le are cu compania;
  • Empatie in relatia cu clientii;
  • Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa);
  • Bune abilitati de organizare a propriei activitati focus pe monitorizarea rezolvarii cazurilor alocate;
  • Atitudine pozitiva, proactivitate, spirit de echipa.
  • CE PRESUPUNE ROLUL DE SPECIALIST RELATII CLIENTI :

    Responsabil de cazurile Inpatient :

  • Monitorizarea cazurilor de spitalizare (Inpatient) pentru asiguratii companiei;
  • Mentinerea relatiei cu clientii pe tot parcursul cazului de spitalizare (oferirea informatiilor necesare, suport in intelegerea procesului);
  • Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii medicale in vederea obtinerii informatiilor necesare pentru cazul de spitalizare;
  • Mentinerea relatiei cu departamentele implicate in procesul de spitalizare;
  • Confirmarea autorizarii cazului de spitalizare;
  • Realizarea de rapoarte privind statusul cazurilor Inpatient, la cererea managementului sau a clientilor companiei.
  • Activitati operationale Relatii clienti :

  • Furnizarea de informatii concise si prompte la cererea asiguratilor, cu privire la serviciile si produsele oferite, promovand, in acelasi timp, imaginea companiei;
  • Gestionarea tuturor informatiilor primite de la / transmise catre adresele oficiale ale departamentului Relatii Clienti;
  • Gestionarea comunicarii dintre companie si asigurati, cu privire la evenimentele produse pe parcursul derularii contractului;
  • Realizarea si procesarea de informatii referitoare la campaniile realizate de companie : campanii privind calitatea produselor si serviciilor oferite, campanii privind neplata primelor de asigurare si altele;
  • Intocmirea de rapoarte privind activitatea departamentului Relatii Clienti (reclamatii, sugestii, chestionare si altele), conform procedurilor interne si la solicitarea managementului companiei;
  • Crearea si actualizarea de proceduri de lucru pentru departamentul Relatii Clienti;
  • Oferirea de suport in indeplinirea activitatilor zilnice din cadrul departamentului Call-Center;
  • Gestionarea cazurilor care depasesc limita de competenta a operatorilor Call-Center;
  • Oferirea de suport in procesul de evaluare calitativa a activitatii departamentului Call-Center;
  • Participare la conceperea si actualizarea materialelor continand informatii cu privire la produsele si serviciile companiei.
  • CERINTE :

  • Program 8 ore / zi;
  • Experienta de minim 6 luni in departamentul Call-Center;
  • Bune rezultate in activitatea desfasurata in departamentul Call-Center (productivitate si performanta).
  • Poti urca CV-ul tau in format : pdf, doc, docx in limita a 15 MB

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular