Specialist Contact Center (Ploiesti)
BCR
București, Romania
25 zile în urmă

Descriere

Titlu postSpecialist Contact Center (Ploiesti)LocaţiePloiestiNume organizaţieDirectia Retea Distributie Retail Contact Center Retail Echipa Vanzari 1 Specialist Contact Center(Ploiesti)Descriere departament

BCR, o super echipa

In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii.

Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.

1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking.

Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

Descriere scurtă

Rolul postului : Interacţionează cu clientul pe canalele de comunicare disponibile : telefon, e-mail, curier, webchat, SMS, fax etc.

fiind responsabil de atingerea obiectivelor individuale de vanzare / fidelizare si servire stabilite la nivelul echipei de Vanzare .

Promoveaza produsele si serviciile bancii sau tertilor in conformitate cu reglementarile interne ale bancii si limitarile impuse de rolul functional ocupat.

Responsabilitati specifice :

1.Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de vanzare, promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor / ofera indrumare clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile prin telefon.

Transmite oportunitatile de vanzare pe care nu le poate finaliza care canalele in masura sa le trateze.

2.Participa la atingerea obiectivelor echipei, prin indeplinirea obiectivelor individuale.

3.Apeleaza cu profesionalism fiecare sau potential client din lista de contactare si aplica tehnici de vanzare si negociere in discutiile cu clientii intr-un mod eficient.

4.Verifica corectitudinea datelor de identificare ale clientilor cuprinse in documentele contractuale aferente produselor / serviciilor BCR si Subsidiare vandute prin canalele de vanzare gestionate

5.Gestioneaza in mod centralizat apelurile clientilor BCR / potentialilor clienti catre unitatile BCR.

6.Inregistreaza in aplicatiile disponibile interactiunile avute cu clientii.

7.Este responsabil de gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare.

8.Adapteaza comunicarea cu fiecare client, tinand cont de nivelul de intelegere si pastrand o atitudine pozitiva, chiar si in cazul situatiilor dificile.

Cerintele postului : Studii :

Studii :
  • medii
  • medii
  • studii de perfectionare in domeniul relatiilor cu clientii
  • Vechime :

  • a.minima in specialitate, din care : minim 6 luni in domeniul relatiilor cu clientii;
  • Detalii suplimentare

    Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului) :

  • cunostinte de practici de excelenta in domeniul Contact Center
  • cunostinte avansate Microsoft Excel si prelucrare baze de date
  • cunostinte aprofundate despre banca
  • cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
  • cunostinte generale despre produsele si serviciile bancare
  • gestionarea activitatii pe baza de procese
  • tehnici de control si monitorizare
  • analiza cerintelor clientilor
  • cunostinte tehnice relativ la structura aplicatiilor iinformatice utilizate in banca si cele aplicabile domeniului coordonat
  • Limba engleza nivel mediu,
  • Cunostinte utilizare PC
  • Abilitati : adaptare si raspuns la schimbare, lucrul cu ambiguitatea, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, ascultare, atentie la detalii, comunicare in scris si verbala, confruntare de idei, creativitate si inovare, gandire antreprenoriala si comerciala, gandire conceptuala, lucrul cu oamenii, lucrul independent, managementul proiectelor, managementul stresului, managementul timpului, mediere, negociere, numerica,operare (date, echipamente), organizare, persuasiune, prezentare, redactare si raportare, relationare, rezolvare de probleme, servire clientela, sintetizare, structurare informatie, vanzare

    Nr. de deplasăriA. Fără deplasareLucru la domiciliu

    Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular