Administration and Support Functions - TSR
Continental
Timisoara
‎în urmă cu 22 ore

Job Description

Looking for a job in the following areas?

  • Controlling;
  • Financial Analysis;
  • Human Resources;
  • Administration.
  • Submit your application and you will be contacted depending on the availability of the positions in the specified area.

    Job Requirements

  • University degree;
  • Specialized know-how in one of the areas, depending on the job of interest : Finance, Human Resources, Purchasing, Facility, Communications;
  • English - advanced;
  • MS Office - advanced.
  • What we offer

  • Integration Program in a professional, young & dynamic team
  • Competitive Salaries (based on performance) & Benefits
  • Health & Wellness (Private Health and Life Insurance, Sport activities etc.)
  • Professional Development Opportunities (in Technical and Managerial Area)
  • Stability
  • International Work Environment & Traveling Opportunities
  • Relocation Package for non-Timisoara / Iasi Residents.
  • Professional

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular