Asistent manager
Aquila
Ploiesti, Romania
15 zile în urmă
  • studii superioare;
  • experienta minim 1 an in activitati de secretariat

  • limba engleza / franceza nivel avansat;
  • cunostiinte de operare PC-Microsoft Office ( Word, Excel )

    abilitati de comunicare,constiinciozitate,punctualitate,spirit de observatie,spirit de echipa

    aspect placut,organizata,decisa

    placere si abilitate de a invata lucruri noi

    Descrierea jobului

    cunostinte bune operare PC MSOffice ( WORD, EXCEL, INTERNET EXPLORER)

    indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat

    preluarea si directionarea apelurilor telefonice

    primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate

    asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice

    preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati

    redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice

    asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail

    actualizarea bazei de date documente

    rezervari hotel parteneri externi, etc.

    elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management

    asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

    Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular