Personal Assistant
Lugera
Bucharest, Romania
9 zile în urmă

Company Description : For our client, an internal shared services provider for a multinational company, we are looking for a reliable Personal Assistant.

Job Description :

  • Scheduling and organizing meetings;
  • Sending reminders and standard communications;
  • Making follow-up on to-dos & action items;
  • Preparing presentation documents;
  • Coordinating international workshops, including logistics (except bookings), agenda setting, participants;
  • Offering assistance and track status of preparations;
  • Being responsible for organizing business travels;
  • Managing invoices;
  • Organizing onboarding of internals and externals.

    Requirements :

  • Good communication skills;
  • Good organizational skills;
  • Customer and service oriented demeanor;
  • Proficiency in English;
  • Knowledge of MS-PowerPoint, MS-Excel.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular