Șef birou
Secretariatul General al Guvernului
Ilfov, Romania
17 zile în urmă

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt :

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea asistenţă socială, drept;
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani;
  • să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
  • Concursul se va organiza conform calendarului următor :

  • 08 august 2018, ora 10.00 : proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
  • Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul unităţii în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art.

    143 din Hotărârea Guvernului nr. 611 / 2008, modificată şi completată de HG nr. 1173 / 2008.

    Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Pantelimon din strada Sântul Gheorghe, numărul 32, oraşul Pantelimon, judeţul Ilfov, tel.

    0752297117, 021.301.70.84, int. 232. email carmen.dragan das-pantelimon.ro.

    Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular