Operator Call Center - Secretariat
Magister Software
Romania
31 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Abilitati foarte bune de comunicare interpersonala;
  • Personalitate deschisa ce relationeaza usor cu clientii;
  • Cunostinte PC (utilizare Internet si MS Office);
  • Capacitate de pastrare a amabilitatii in conditii de stres;
  • Descrierea jobului

  • Dispecerizare apeluri clienti si inregistrarea lor in aplicatia CRM;
  • Comunicare cu clientii la telefon sau prin email;
  • Emitere de rapoarte lunare si transmiterea acestora catre client;
  • Activitati de secretariat

  • Program de lucru fix L-V 9 : 00-18 : 00;
  • Pauza de masa 1 ora;
  • Tichete de masa;
  • Abonament servicii medicale Sanador;
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular