Analist Support 3
BCR
București, Romania
5 zile în urmă

Descriere

Titlu postAnalist Support 3LocaţieBucurestiNume organizaţieCentrala DSTI Dept. Managementul Serviciilor Biroul Help DeskDescriere departament

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

BCR este cel mai valoros grup financiar din Romania dupa numarul de clienti si increderea pe care acestia ne-o acorda. Varietatea produselor si a serviciilor oferite de catre BCR clientilor sai, se reflecta in diversitatea si complexitatea oportunitatilor de cariera pe care le poti regasi aici.

In industria financiara din Romania, BCR creeaza si promoveaza standarde in ariile de expertiza bancara si, in acelasi timp, este o scoala de banking pentru tinere talente.

Banca Comerciala Romana (BCR), member of Erste Group, is the largest financial group in Romania. It covers universal bank operations (retail, corporate & investment banking, treasury and capital markets), as well as leasing companies, private pension plans, savings and home-

financing institutions. Judging by the number of clients and by the trust bestowed by customers, BCR is the most valuable financial group in Romania.

The variety of products and services offered to clients is represented by the diversity and complexity of career opportunities that can be found within the company.

For the Romanian financial industry, BCR is a pillar, for it establishes and promotes the standards of the banking and finance areas of expertise.

Moreover, BCR is a school of banking for young talents.

Descriere scurtă

Asigurarea suportului in schimburi pe perioada Luni-Vineri : 08-20, Sambata : 09-14 sau la cerere in cazuri ca in care este nevoie de suport extins.

Descriere detaliată

Responsabilitati specifice :

  • Inregistreaza incidentele semnalate telefonic sau prin e-mail in aplicatia Unicenter Service Desk, analizeaza, clasifica si aloca incidentele postate in aplicatia Unicenter Service Desk in vederea rezolvarii acestora
  • Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata, utilizand informatiile din baza de cunostinte
  • Efectueza activitati cu grad mic de complexitate conform cu procedurile de lucru specifice.
  • Escaladeaza incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelele 2 si 3
  • Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat; verifica cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul si il inchide, in caz afirmativ
  • Monitorizeaza si analizeaza incidentele asignate nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora; raporteaza catre nivelele ierarhice superioare stadiul incidentelor postate
  • Urmareste si raporteaza stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor escaladate catre alte nivele si care nu sunt rezolvate in limitele de timp agreate cu aceste nivele (pe baza SLA, OLA)
  • Analizeaza incidentele postate din punct de vedere al repetabilitatii, semnaland posibilele probleme care pot apare
  • Identifica nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk si transmite acestora documentatiile aferente
  • Profilul candidatului :

  • Studii superioare in domeniul economic sau informatic;
  • Vechime minima in specialitate de 2 ani;
  • O buna cunoastere a limbajului SQL;
  • Cunoasterea limbajului PL-SQL reprezinta un avantaj;
  • Limba engleza la nivel mediu.
  • Detalii suplimentare

    Pentru a aplica, acceseaza urmatorul link : https : / / recrutare.bcr.ro / OA HTML / IrcVisitor.jsp?L RO

    Nr. de deplasăriLucru la domiciliu

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular