Curier
Banca Naţională a României
Bucureşti, Romania
13 zile în urmă

Atribuţiile principale ale postului

  • distribuie scrisori şi alte documente elaborate de conducerea băncii instituţiilor cărora le sunt adresate (Guvernul României, Parlament, ministere etc.
  • precum și invitaţii şi felicitări către diverse instituţii sau persoane, cu ocazia unor manifestări organizate de Banca Naţională a României şi a diferitelor sărbători;
  • ridică coletele sosite la diverse oficii poştale pentru conducerea băncii;
  • repartizează zilnic abonamentele de presă pentru structurile organizatorice din centrala Băncii Naţionale a României;
  • distribuie corespondenţa pentru structurile organizatorice ale băncii şi asigură redistribuirea documentelor între acestea, precum și preluarea corespondenţei de expediat;
  • arhivează documentele gestionate de către Serviciul evidenţă documente, expediție și registratură.
  • Cerințe de ocupare a postului

    Studii şi experienţă

  • studii medii absolvite cu examen de bacalaureat;
  • cunoştinţe de operare pe calculator (pachetul Microsoft Office Word, Excel, Microsoft Outlook, Internet);
  • deţinerea permisului de conducere categoria B constituie un avantaj.
  • Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • managementul relaţiilor strategice.
  • Modalitatea de aplicare

    Aplicațiile se transmit pe adresa până la data de 16 noiembrie 2018 (inclusiv).

    Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

    Candidaţii vor transmite următoarele documente :

  • chestionar tip : ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european : , ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi / sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
  • Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

    După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-

    mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

    Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail :

  • mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
  • vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-
  • urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
  • nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
  • nu se vor transmite ataşamente parolate;
  • în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
  • documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
  • Recrutarea

    Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape :

  • evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  • evaluarea compatibilităţii cu postul, prin interviu.
  • Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 28 noiembrie 2018 .

    Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina

    Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa .

    TEMATICĂ ORIENTATIVĂ

  • Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
  • Informaţiile clasificate : definiţie, clasificare, obligaţii, răspunderi şi sancţiuni;
  • Obligațiile creatorilor şi deținătorilor de documente.
  • BIBLIOGRAFIE

  • privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582 / 30.06.2004);
  • Legea nr. 182 / 2002 privind protecţia informaţiilor clasificate (M.O. Partea I, nr. 248 din 12.04.2002);
  • Banca Naţională a României 1880 1995 (Ed. Enciclopedică, 1995);
  • Legea Arhivelor Naționale nr. 16 / 1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare (M.O. Partea I, nr. 293 din 22.04.2014);
  • Regulamentul privind organizarea și funcționarea Băncii Naționale a României.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular