Training Admin Officer with Spanish
Accenture
Bucharest, Romania
43 zile în urmă
  • Job description
  • Organizing trainings for our client employees in Spanish speaking countries
  • Creating and updating the training calendar
  • Sending invitations and reminders to the participants
  • Booking training rooms, catering and necessary training materials
  • Keeping contact with the participants and asking to their questions / requests
  • Gathering feedback from the participants
  • Research of required information using available resources, user guides and match complaints with known errors and problems
  • Support in using application functionalities, identification of possible workaround
  • Basic qualifications
  • Fluency in English AND Spanish;
  • Proficient in relevant computer applications (internet Explorer, Outlook usage, Microsoft Office);
  • Verbal and written communication skills;
  • Listening skills;
  • Problem solving and analysis;
  • Customer service orientation.
  • Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular